Ny blogg

Hello people , jupp ny blogg igen. Anyways mitt namn är Emelie, är 15 år och går i Ribbyskolan. It sucks och kunde verkligen inte hata 9:an mer -_- Aja inte för att det där var så viktigt att veta kanske men är skit uttråkad, trött och har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva så det här kommer förmodligen bli ett otroligt konstigt och tråkigt inlägg men aa.. Hade en blogg innan det här (eller aa väldigt många x) ) men tog en paus och har gått ett tag utan att blogga nu så tänkte jag skulle ge det ett nytt försök. Är inte den bästa på att uppdatera och så men ska göra mitt bästa fast eftersom att jag nu går i 9:an så kommer jag nog också vara väldigt upptagen med det så förvänta er bara inte den bästa uppdateringen här.. Men som sagt ska försöka. Idag har jag iaf varit i skolan och efter det har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt typ, fett seg och nu ska jag typ ta en dusch snart så bloggar mer imorgon , PUSS
 

That wierdo is me ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: